سفارش تبلیغ
صبا ویژن




اخبار تیم ملی ایران - mjjn

درباره نویسنده
اخبار تیم ملی ایران - mjjn
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
اردیبهشت 91


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
اخبار تیم ملی ایران - mjjn

آمار بازدید
بازدید کل :3942
بازدید امروز : 3
 RSS 

فوتبال درخت تنومندی است

 

منصور ابراهیم زاده می‌گوید در گردهمایی جامعه فوتبال می‌شد تاریخ فوتبال ایران را یکجا دید.
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از گردهمایی جامعه فوتبال درباره این نشست گفت: فوتبال درخت تنومندی است و باید کمک کنیم که این درخت سرسبز باقی بماند. جمع شدن پیشکسوتان در کنار هم کار بسیار خوبی است که امروز انجام شد و کسانی که آن را انجام دادند باید در ادامه هم این کارها را تکرار کنند. خودم خیلی خوشحال بودم که در این جمع حضور داشتم، امروز می‌شد تاریخ فوتبال را یک جا دید.
ابراهیم زاده درباره شرایط ذوب آهن گفت: امیدوارم که در آینده جایگاه بهتری در لیگ پیدا کنیم. همه تیم‌ها مشکل دارند. بالاخره ما هم مدتی است که مشکل مالی داریم، اما شاید بازیکنان ما الان به اندازه کارمندان کارخانجات ذوب آهن که در سخت‌ترین مکان‌ها و شرایط کار می‌کنند ، سختی می‌کشند. انسان‌ها باید بتوانند در شرایط دشوار موفقیت را به دست بیاورند. مجلس هم باید به عنوان قانونگذار به باشگاه ما توجه کند تا با عوض شدن شرایط ذوب آهن به جایگاه قبلی خود بازگردد.
وی در پاسخ به این سوال که برخی می‌گویند آنقدر شرایط مالی ذوب آهن بد است که در تمرین‌ها به بازیکنان تیم تی‌تاب می‌دهند، گفت: وقتی که در جایی خبری منتشر می‌شود، برای اطلاع رسانی است و نباید بقیه شرایط را فراموش کرد. بله ما در تمرین‌ها تی‌تاب می‌دهیم، اما باید ببنید که در کنار آن چه اخباری در تیم ما وجود دارد.


نویسنده : محمدجواد جعفری نیا » ساعت 11:40 عصر روز جمعه 91 اردیبهشت 22